Hi, salam semua! Hanees kembali menulis. Siapa Hanees? Xkenal pun. Memang xglemer macam bloggers lain. So, mari kita berkenal-kenalan. Heh. Pertama sekali, Maaf. Belog ini mengandungi pengunaan Bahasa Melayu yang xberapa nak betul. Maaf atas segala kesulitan. I am writing just to express not to impress others. Thank you.

To Bloggers,

Thanks kerana membaca. And thousands thanks for those yang follow this blog. I appreciate it.

Wednesday, November 10, 2010

Pabila Kawan Adalah Keutamaan.

Posted by Cik Hanees at 9:03 PM
Hari neh, hati mahu bercakap lagi. Nak luah ketidak puasan hati maybe. Biasa lah dunia. Manusia xpernah puas. Astaghfirullah. Syukur Hanes. Syukur. Say alhamdulillah.


Persoalan.
Kenapa lelaki kalau dilihat lebih pentingkan kawan mereka berbanding buah hati sendiri?


Komen.
Kadang-kadang aku cemburu. Jealous. Bila buah hati aku lebih pentingkan sahabat. Maybe aku neh kuno. Yalah. itu pun nak cemburukan. Tapi tah laa. Kadang kadang sedikit terasa dengan tindakan beliau. Sensitif kah aku? Ya. dan bertambah sensitif. Bila terdetik je hati aku dengan apa yang dia buat. Buat aku rasa. Kenapa dia lebihkan kawannya. Aku neh siapa. Makin lama buat aku rasa makin xselesa. Maybe pada dia. Alah, benda simple kot. Tapi tah. Sangat terasa.


Kalau aku boleh jaga priority aku bila dengan teman dan dengan dia. Xkan dia langsung xboleh jaga keutamaannya. Mungkin aku neh bukan siapa siapa. Fuhh. Terasa sangat sastera. Ishh. Mesti bangga cikgu BM aku.


Itu je yang aku nak bebel. Geram. Stress. Sakit hati. Dah xtau nak ngadu kat siapa. So blog lah jadi teman.

0 comments:

 

Belog Hanees Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez